nolifer

Hej tänkte ju slänga in en dagen outfit på mig själv som egentligen inte är så dagens, utan mer typ dagens outfit i augusti eller juli!

Asså den är ju vacker som dagen, nästan så jag hoppar högt i luften och skriker?! okej nej men jag kan inte sluta garva åt den så därför måste jag lägga upp den. TJA

"dagens outfit"

1. JÄTTEfin vit t-shirt, OKÄNT PRIS, som visar hela ölkaggen och alla fina valkar! men go tjockizzz det är SÅ det ska tas
2. Pösiga mormorsbyxor á la cheap moonday, Pris: säkert 400 laaax!
Ser ut som en säck potatis, kom och hjälp mig jag har gäddhäng! Men det gillar vi
3. Filippas ziggetröja från Gina (hennes moster systers fasters kusin).
4. Ziggeörhängen.
5. Bakgrund a la marabou!!!! Bra skit


peace


Kommentarer
Postat av: eva

meen gud vilken fin outfit!

2009-09-17 @ 00:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0