onsdaaag

har precis krubbat, alltid lika najs förutom att jag känner mig tjock varje gång jag äter något. träna nästa?
jättehärlig dag idag i skolan hade FEK.. nä  det är tyvärr inte fekke som man kunde önskat, utan kort och gott Företagsekonomi B.
På lunchen fick jag NÄSTAN dagens skratt, när nicole satt ensam ett tag vid matbordet. Hon anar inte hur dum hon ser ut. Så jävla söt hahaha.
senare fick jag sitta kvar lite med maddelito och lira CS (såklart!!!!). För hon började inte förens 1 timme och 20 min senare typ, fett me fail.

Efter det taggish jag hemmish för att träffa flippen en stund, innan jag begav mig för att träffa lilla anna-maria aka blomman för en tripp till skärholmen! Senare träffade vi angelica.
Ikväll ska jag typ ut och springa med kräftan herself, nicole. får se om jag orkar asså, jag gillar verkligen inte att springa. shit känns som att jag har bytt vänner som jag bytter underkläder idag!!!!!!! (sajk)

ne nu ska jag ta och röra på my fat aaas som egentligen inte är så stort och pallra mig ut för att möta ma brother from another mother!

PEACE MOTHAFAKKAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0