pusharhelg

allåååh sitter här och skördar min farm.. som vanligt! fast jag har blivit grymt duktig på att inte skörda den för ofta hehe

funderar på att dra mig ifrån datan snart för att ta en dusch(?) fast jag orkar itne riktigt ännu.
Har varit på träningsläger i helgen och pushat galet därför jag inte har uppdaterat i bloggen, och inte dumma äcklet heller för den delen!

idag började jag halv ett i skolan, GALET skönt eftersom att jag aldrig hade orkar upp idag annars. Sov som en liten jude igår, från typ 5 (när jag kom hem från klubbdagen) till kl halv 10 på morgonen. Najs med typ 16 timmars sömn typ?! helt galet.
Vi hade iaf matte c, och nu måste vi ha lektioner med massa IT-nerds. Herregud, jag får typ damp på dom. men nog om det, jag skriver mer om helgen och allt sen när jag har mer tid. 

                                                                       peace

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

It nerds?

Inte snäll alltså! :O

2009-09-09 @ 16:30:36
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0