qatten från satsarfronten

kom precis in från en löpartur med kräftan och en promenad med mia och ah nicole såklart! Så himla skönt nu när allt är avklarat. Ganska stolt över oss. Och att damlaget borde ta upp satsarn i damlaget är ju inget snack om saken.

just nu sitter jag och dunkar OBOY-låten och klunkar i mig vatten, ibland är livet förjävla härligt! Sitter och längtar till fredagen, shit va schtek det ska bli.
Nä nu måste jag börja fixa och dona, har redovisning i geografi imorgon (helt plötsligt var inte livet så underbart längre), men har inte fått upp dokumentet ännu så kan inte plugga. Fett fail, ska sätta på min bärbara och kriga för att bli uppkopplad på ett trådlöst nätverk!


PEACE OUT från en trött böna som kommer sova väldigt gott ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0