roligaste på länge

ny månad, nya tag?
första dagen har redan fått mig att inse en sak. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!

idag när jag och "bror" var skulle uppgradera mitt busskort så var det typ 170 nummer innan det var min tur. Så vi gick runt och latjade lite i staden. Vi lyckades gå förbi ett fik 3 gånger på typ en timme och tur var väl det, för sista gången vi gick förbi ramlar en liten random tjej rakt framför oss. FRAMSTUPA! Okej man ska inte skratta , men det såg så roligt ut att jag verkligen inte kunde hålla mig. Jag gick och garvade åt det i ca 20 minuter. Grymt att man kan roa sig själv ibland.

Senare idag hade jag satsarträning där det nästan är bestämt att jag och emelie ska på lägret i helgen, DOCK har vi lite andra planer än vad våran tränare har HEHE

                                                                        peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0