satsarskallar x2

satsarskallarna var ute & lekte idag, och eftersom jag (mr.rambo) inte hade någon egen träning idag så valde jag att följa med bönis här till hennes träning, riktigt skojj även fast jag kände mig lite borttappad bland allt stinkande klister (y), men det var skojj, riktigt svettigt också. körde massa övningar som jag inte vet vad de heter men det var kul. sen kolla ja när master själv spelade match med damerna, riktigt skojj att se den lilla juden springa lite :D

idag har vi haft en romantisk middag för två som vanligt, vad den innehöll håller jag för mig själv men den var ju såklart riktigt nyttig enligt tallriksmodellen,? typ 90 % grönsaker (y). mja riktigt smaskigt, nej men seriöst shit man börjar ju bli lite småfet, dags att skippa allt godis och skit. baaara på lördagar (eller pappas metod, säga att man får godis på lördagen och sen skiter han i det? :( gillar inte de).

nu sitter jag här i min kära soffa och har precis fixat farmen, najs börjar bli lite cashflow nu, väntar på att kakan ska köpa ett hus där för en mille, men nästa lite smådyrt sådär. aja, nu ska jag in och skörda hennes farm också, eftersom hennes data där hemma e lite rädd för farmville. sen ska löken in i duschen, sen lägga mig under solariet? och sova. :) bra plan, vi ses i skolan alla små apor. tjing tjong kines jävel :)♥

pusspåskinkan/ Mr, Rambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0