shit, aah livet rullar på som en fet gris ner för ett berg

shit, aah livet rullar på som en fet gris ner för ett berg. finns inte något man kan göra för att stoppa skiten typ. idag krigade man upp ur sängen vid halv 8 tiden för att äta gröt (y), och sen få upp gulligull ur sängen också,.. sen var det ju bara att dra till eriksdalshallen för att må lika bra som man såg ut.. som skit alltså, har inte mått sämre på länge har haft ont i magen i typ 5 timmar idag? = bra skit?

aah iallafall så har jag varit jävligt grinig as usual för er som känner mig, så aa de e ju självklart + i kanten att jag hade ont i magen också, fan skjuta någon?,. skönt o få kötta i gymmet iallafall, pusha lite..  slagpåsen (martin) var där och hjälpte mig att bli av med mina agressioner, love you!

nu sitter jag här i min underbara ensamhet hos min fader mitt ute i skogen i lappland. ganska skönt!:) sitter och funderar på hur lägne jag ska vara uppe ikväll, med tanke på att bastund fortfarande väntar på mitt anländande och att jag tänkt att jag ska duscha, tvätta håret osv också... aah shit, livet leker som man brukar säga. i-landsproblemen blir ju dock bara fler som t.ex. vilka underkläder ska jag ha imorgon? matchande eller riktigt porriga mammatrosor? fan lär ju bli det sistnämna, vem fan ska kolla under mina kläder iallafall? fan inte många asså, aja hare bra mina kleine affen. Love/Mr. rambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0