söndagar är sega

igårkväll var det mys hos kräftan med den lilla nfpojken som kommit hem från portugal (y). (vad menar han med att lämna oss så länge? :oooooo) Det blev popcorn och Ice age 3 (fast egentligen ville jag se kung pow men kräftan blev väldigt sur på mig då *tår i ögat*)
När klockan började ticka mot lite över 10 kom jag och kräftish på att vi inte hade någon läsk! smart som jag var så hade jag tagit med mig lite pengar för att köpa när jag kollade på den lilla flickans match tidigare under kvällen men jag sparade de små slantarna. Kräftan krigade ihop 11 spänn, vilket gjorde att vi hade hela TJUGOFEM swedish kronor. när vi kom till macken så visade det sig att den dumma jefla läsken kostade 25 kr OCH 50 ÖRE! damn där sprack våran plan. Så vi fick mygla lite och det slutade med att vi fick läsken hehehehe busiga.

allt slutade med att jag sov där och somnade runt 3. Jättesynd om mig som hade sovmorgon dagen efter och egentligen skulle börjat halv ett, men fick gå upp vid typ kvar i åtta. Men ännu mer jättesynd om kräftan som började skolan kl kvar över 8. feel the pain

jag tänkte skriva värsta inlägget men min kära min hopprullade mamma dampar som vanligt så jag måste tydligen gå ut med hunden

peace out era stekta hönor


Kommentarer
Postat av: Nicole

busiga vi är alltså, liksom 50 öre! Inte alla som kan mygla till sig det inte :)

2009-09-22 @ 07:31:00
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha iiicke :D

2009-09-22 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0