Studiedag

Idag har jag som sagt haft studiedag, så himla skönt! Dagen har spenderats med kräftan i staden. Jag kan ju inte säga att någon av oss direkt hittade något (förutom en rosaaktig tjocktröja som jag ska tvinga mamma att köpa tills jag fyller år hehe), men vi fick iaf i oss lite fika! Det går alltid i.
Skönt att äntligen ha fått pengar igen, studiebidraget *yay* , så nu är jag inte "så" fattig längre.

Senare på dagen var jag hos frisan (världens gulligaste) för att fixa utväxten. Så heiiido till den!
dock är mitt hår jättekort! snyft. Det känns alltid som att man har klippt bort hela håret efter ett besök hos frissan, men ah det får jag leva med! mitt hår såg ju förjävligt ut innan.

Nicole följde med även dit, asgulligt eftersom att det tog ett bra tag att fixa det.
Måste bara tillägga att hon är världens bästa, tycker synd om er som inte känner henne, MOHA feel the pain


en bild på lilla nicole, bara att ta en kölapp pojkar!


Nu har jag precis tittat på Kung pow, ÄNTLIGEN! eftersom att nicole och kepsis vägrar att titta på hela med mig. Aja, världens roligaste film seriöst! Dock inte lika rolig utan mia.

nu ska jag gå och göra nått att äta, dvs om jag orkar! 
TJA

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

gullig du är! :) <3

2009-10-01 @ 15:36:12
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0