tisdag

tjaman!
ligger och "tittar" på nån film med tyngaste namnet, mannen under trappan!!! Fast den verkar lite störd, eller av det jag sett iaf vilket var att nåns ungar dödade en ekorre och ville ha den.. död. och att snubben (pappan typ) tog med dom in och stängde in dom i duschen. Ungarna var typ psykopater

Idag var det väldigt trevligt i skolan, dagen började med engelska c och slutade med att vi skulle ta reda på vem som hade smittat "erik" med klamydia. Riktigt trevligt och inte alls fullt normalt.

Nu har jag precis käkat chips vilket känns ganska bad. Allt är filippas fel hon tvingade mig att köpa dom på konsum *onda ögat*. Nej nu ska jag käka taggtråd och tagga inför imorgon, STUDIEDAG WIIHU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0