tisdagskväll

mamma måste göra världens godaste bakelser, undrar varför hon inte öppnar typ ett bageri eller nått! pucko asså. Nu har hon gjort massa kakor och bullaaar, sooo nice jag kommer att bli ännu fetare än vad jag redan är. wiihuu
haft en riktigt skön dag idag, utan skolan hehe. mötte upp emelie i skanstull där vi "uträttade några ärenden" sen var det vidare till träningen. Idag kändes det så jävla bra. Ett riktigt halleluja-moment asså. bara att fortsätta pusha handboll nudå. aja galet rolig dag iaf, förutom farmbiten. MÅSTE sluta spela.. (not not not)

funderar på om jag borde plugga nu när allt ändå går så bra? Fast eh jag känner mig inte riktigt taggad för det + att jag blev lite otaggad när jag inte fick hoppa hopprep i vardagsrummet 'sadface'
nu funderar jag på att slänga mig i min sköna säng (som inte har brakat på ah jag vet inte hur länge, 4 av 5 toasters på den) och glo på något riktigt tråkigt tvprogram en sån här rolig tisdagskväll.



peace out ma niggahhhs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0