TJA TJA

JAO BRE, tyngsta qattmaman i stan här bre för att förgylla din dag läään
vi hade skolfoto idag, KNAZZZZ!!! jag har typ fetaste ångesten, vet egentligen inte varför, förutom ATT HELA SKOLAN SKA SE ENS FULA TRYYYNE !!!

nä asså sista året, man måste ju prestera lite på skolfotot eller hur?! usch usch känner på mig att jag kommer se ut som en jävla mupp och kommer att pekas på och fnittras åt hela året(?) NEEE jag är 2cool4school men det säger vi inte högt. Hoppas våran ganstah/bög-grej på nedersta raden blir tyyng iaf.

Nu står juden ute i köket och lagar wook med nudlar.Hoppas det blir gott annars fan åker hon på pisk. Inte för att jag gör så mkt bara ligger i soffan och latar mig men det är en annan femma. Jag ser att hon har fått en ugly ducking på farmville, jag funderar på att trycka på "ignore" sådär lite i smyg när hon inte märker, men ajg vet ju att det är hennes största dröm att få en.. sååå jag låter nog henne få ha kvar den.

Nu la jag en smygmök i hennes soffa hoppas hon inte märkte

(HAHAHAHAHA hon tryckte fel på ankan, jävla fail) 


ABOOOW, qattmamma som  brunhårig

CHING PLING MADDREFAKKRES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0