torsdaaah

ska inte skriva alltför mycket eftersom att jag är väldigt grinig just nu och då lär det här bli fetaste hatbrevet, vilket i och för sig också vore ganska kul. Men ni ska inte få ha så roligt idag/ikväll.

Kan ju bara roa er och berätta att som på alla andra roliga torsdagar som ser likadana ut har jag som vanligt tränat mina småknattar och sen haft egen träning, alltså ingen fritid idag inte! Nu funderar jag på att sova eller tjura eller något liknande. Ibland älskar jag att vara grinig så får man vara ifred och dampa på alla andra! Men oftast äör jag för hype för det så det var ju tråkigt

jag kan även roa er med att 100 g chirre (ESTRELLA) kostade 4.98 kr idag på VI i bredäng, INTE ATT LEKA MED! jag och bönjäveln tvekade inte för en sekund, och tog två påsar på dirren. DEEENAJS

nu ska jag drägga framför tvn, KLART SLUT VARULVSTJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0