hej det är nick klick

hej kära dagbok, idag såg jag mitt livs stora kärlek... man kan säga att det va kärlek vid första ögonkastet.. jag känner mig så lycklig!

nä SAAAJK, idag kan ha varit en av de roligaste dagarna på länge. inget som kan jämföras med pojkar såklart!
dagen började med världens skönaste sovmorgon hehe, följt av 30 minuters geografi (också najzzz) sen fick vi gå hem. Fick även träffa min kära kräftish, känns som att vi inte har träffast på länge fast det typ var i.. förrgår?

sen var det bara hem och försöka fixa routerjävlen till datan som VÄGRAR fungera! efter ett stunds misslyckandes åkte jag och lilla charlotta till våra småpojkar för lite satsarträning! såklart hade vi satsarnas satsare robin där som moraliskt stöd. han skrämde gärna upp våra små pojkar med armhävningar. Man ska ju börja tidigt sägs det!
Sen var det vidare en snabbis till västertorpshallen för att käka lite nyttig mat (pommes) innan det var dags för att åka till våran egen satsarträning! Om jag var död efter (som alla andra dagar), min kondis blir verkligen itne bättre hur mkt jag än tränar.

OM man e satsare assåååååww!

OOOCH nu sitter jag har, förväntansfull inför morgondagen. Jag och emelie bestämde idag att vi ska åka på läger imorgon och träna med damerna (y) (och flickor 96 eventuellt hahaha). bra vi har varken madrass, skjuts eller ens börjat packa ännu! men det löser sig

peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0