stress?

STRESSDAG idag som alla andra dagar! satsade galet på geografin såklart. Det roliga är att jag alltid lär mig sånt som jag inte behöver lära mig, så som att maya indianderna offrade barn för att de trodde att deras tårar gav vatten! och att den längsta kända torrperioden i sverige var i skövde år 1974 under 65 dygn hehehe

aja efter satsarskolan lubbade jag hem som en liten jude för att komma hem, slänga ner träningskläderna i väskan, göra två mackor och springa till tuben. Sen var det småbarnsträning, SÅ SÖTA! jag har börjat dampa på dom vilket är ganska roligt. Sen fyllde en liten pojke år vilket innebar att vi köpte massa tårta och kakor (y) duktiga tjejer! Det sorliga var bara att den var djupfryst men efter mycket om och men lyckades jag äntligen skära den, FAIL! Sen lyckades jag få de små liven att sjunga också, till slut, med lite övertalning om att de inte fick kakor annars! (6) ond

Ja nu orkar jag inte skriva mer, men kan ju tillägga att jag råka drämma ner tårtan på golvet haha!


även jag hade många fans när jag var liten


CHINGCHONG


Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Äh tjeften! xD

2009-09-11 @ 18:40:34
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0